مردان بی ادعا

خاطرات و عکس ها و زندگینامه شهدای گرانقدر و موضوعات فرهنگی مرتبط

مردان بی ادعا

خاطرات و عکس ها و زندگینامه شهدای گرانقدر و موضوعات فرهنگی مرتبط

وبلاگی با محوریت جمع آوری و نشر آثار شهدا و کار فرهنگی مرتبط با شهدای دفاع مقدس شهرستان شاهرود شهر کلاته خیج

پیام های کوتاه

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

کمال همنشین

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۶ ق.ظ

گلی خوشبوی در حمام روزی - رسید از دست محبوبی به دستم- گرفتم آن گل و کردم خمیری _ خمیری نرم و نیکو چون حریری- معطر بود و خوب و دلپذیری _ به او گفتم که مشکی یا عبیری_ که از بوی دلاویز تو مستم_ بگفتا من گلی ناچیز بودم - ولیکن مدتی با گل نشستم- گل اندر زیر پا گسترده پر کرد - مرا با همنشینی مفتخر کرد- چو عمرم مدتی با گل گذر کرد- کمال همنشین در من اثر کرد- وگرنه من همان خاکم که هستم

۹۸/۰۴/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل عرب نجفی

iran

kalateh khij

kalatehkhij

mardanebiedeaa

shahid

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی