مردان بی ادعا

خاطرات و عکس ها و زندگینامه شهدای گرانقدر و موضوعات فرهنگی مرتبط

مردان بی ادعا

خاطرات و عکس ها و زندگینامه شهدای گرانقدر و موضوعات فرهنگی مرتبط

وبلاگی با محوریت جمع آوری و نشر آثار شهدا و کار فرهنگی مرتبط با شهدای دفاع مقدس شهرستان شاهرود شهر کلاته خیج

پیام های کوتاه

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

شهید محمد رضا دهقان امیری

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۵ ب.ظ

 

 #خاطرات_شهدا

 

🛑خودم گلوله بارانش کردم

یکی از رفقا و هم دانشگاهی هایش تعریف می‌کرد که با محمد پینت بال می‌رفتیم. به شوخی به شهید دهقان گفتم: آقا همه تیرها عین این بازی‌های کامپیوتری به سر و کله من خورد. او گفت: اشکال نداره داداش! چه چیزی بهتر از اینکه بی سر شهید شوی. خودم گلوله بارانش کرده بودم، به شوخی گفتم چیزی نصیب تو نمی‌شود محمد! همه تیرهایی که نثارت کردم به سینه و پهلو‌هایت خورد. وقتی که پیکرش را آوردند و نحوه شهادتش را فهمیدم نابود شدم. با خودم فکر کردم اشتباه از من بود که گمان می‌کردم چیزی به تو نمی‌رسد.

🌷شهید محمدرضا دهقان امیری🌷

#رفیقــ_شهیدمــ 

#بخش_سوم

 

@

bastamisar ]

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی